• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 11:05
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

شروع تعمیرات دوره ای واحد 2 نیروگاه شازند

واحد شماره 2 نیروگاه شازند به منظور انجام تعمیرات دوره ای از شبکه خارج شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق شازند- مطابق برنامه اعلامی  واحد شماره 2 نیروگاه شازند به منظور انجام تعمیرات دوره ای در تاریخ 28 شهریور 97 از شبکه خارج شد. با پایان یافتن پیک مصرف برق  به دلیل کاهش میزان تقاضای انرژی الکتریکی از سوی مصرف کنندگان و عدم نیاز شبکه سراسری به تولید بیشتر و برای کسب آمادگی برای تامین برق پایدار در تابستان 98 واحد شماره 2  از مدار خارج و مورد تعمیرات دوره ای قرار گرفت. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2777
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست