• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 11:20
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

سیستم انبارگردانی مکانیزه در نیروگاه بیستون راه اندازی شد

سیستم انبارگردانی مکانیزه در نیروگاه بیستون با همکاری گروه فناوری اطلاعات و اداره انبار این شرکت راه‌اندازی شد.

[tts-start] ​​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون- سیستم انبارگردانی مکانیزه در نیروگاه بیستون با همکاری گروه فناوری اطلاعات و اداره انبار این شرکت راه‌اندازی شد. در سیستم مذکور بر روی کالاهای موجود در انبار بارکدهایی نصب‌شده و اطلاعات آن‌ها به‌صورت الکترونیکی و از طریق یک دستگاه موبایل صنعتی بارکد خوان ثبت می‌شود.  از مهم‌ترین مزایای این سیستم می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود: افزایش بهره‌وری با استفاده از مدیریت صحیح اطلاعات و حذف کاغذ در فرایندهای انبار افزایش دقت کاربر و حذف خطاهای موجود [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2304
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست