• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 09:32
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رفع نشتي از مسير گرم كن باي پاس رهيت سرد به گرم واحد 305 مگاواتي شماره 3 نيروگاه رامين اهواز

رفع نشتي مسير گرم كن باي پاس رهيت سرد به گرم واحد 305 مگاواتي شماره 3 اين نيروگاه باعث رفع محدوديت توليد و جلوگيري از خروج احتمالي اين واحد توليدي گردید.

[tts-start] ​ به گزارش روابط عمومي نيروگاه رامين اهواز : رفع نشتي مسير گرم كن باي پاس رهيت سرد به گرم واحد 305 مگاواتي شماره 3 اين نيروگاه باعث رفع محدوديت توليد و جلوگيري از خروج احتمالي اين واحد توليدي گردید. ایمان ایران زاده کارشناس نظارت سیستم های مکانیک ثابت مجري اين عمليات گفت : نشتي اين مسير در قسمت پايين Bend لوله 2 اینچ مسیر اتصال رهیت سرد به گرم منجر به ايجاد صدا و گرماي شديد در محيط وکاهش تولید انرژی این واحد و رسیدن توان آن به ۲۱۰ مگاوات شده بود كه بمنظور رفع اين مشكل اقدام به طراحي و ساخت باكس ويژه با استفاده از امكانات موجود در نیروگاه و تزريق مواد در قسمت آسيب ديده و رفع نشتي اين مسير نمودیم . وی افزود:  اين اقدام باعث رفع محدوديت توليدی و جلوگيري از خروج احتمالي اين واحد ۳۰۵ مگاواتی گردید بطوری که پس از این عملیات توان  تولیدی این واحد نیز افزایش یافت. لازم بذكر است مسير رهيت سرد با دماي 293 درجه و فشار 41 بار و رهيت گرم با دماي 545 درجه و فشار 38 بار مي باشد و بدليل گرماي طاقت فرساي تابستان و نياز مبرم شبكه سراسري برق كشور به انرژي برق ،اين عمليات توسط تلاشگران نيروگاه رامين  و در شرايط دشوار محيطي در حالي صورت گرفت كه اين واحد همچنان در مدار توليد قرار داشت.​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2661
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست