رفع محدودیت از ایستگاه گاز نیروگاه خرمشهر به منظور سوخت رسانی با کیفیت بهتر انجام شد.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین- انجام رفع محدودیت از ایستگاه گاز نیروگاه خرمشهر به منظور سوخت رسانی مطمئن به واحدهای نیروگاه و آماده سازی و استفاده از حداکثر توان تولیدی واحدهای این نیروگاه در پیک تابستان صورت پذیرفت و در حال حاضر هر 6 واحد نیروگاه با سوخت گاز بهره برداری می گردند.
[tts-end]