راه اندازی واحد 4 نیروگاه بندرعباس واحد۴ بخار نیروگاه بندرعباس وارد مدار شد. [tts-start] واحد۴ بخار نیروگاه بندرعباس که بابت رفع نشتی از بویلر و انجام پرمیت های صادره از مدار خارج شده بود، مجدداً ساعت ۱۱:۵۴ مورخ ۹۷/۱۰/۰۶ با شبکه سراسری برق پارالل گردید. [tts-end] گروه خبری : اخبار,تعمیرات کد خبر : 1778 کپی لینک کوتاه کلمات کلیدی