واحد 3 نیروگاه بندرعباس با پایان عملیات تعمیرات دوره ای با شبکه سراسری پارالل شد.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی نیروگاه بندرعباس- حجت اسدی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با اعلام این خبر افزود: واحد۳ نیروگاه بندرعباس که به علت شروع تعمیرات دوره ای در تاریخ 9 آذر 97 ساعت ۰۰:۲۱ از مدار خارج شده بود، پس از پایان عملیات مجدداً با شبکه سراسری پارالل گردید.
[tts-end]