راه اندازی مجدد واحد ۲ نیروگاه بندرعباس
به گزارش امور بهره برداری شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس پس از سه روز تعمیرات فشرده مجددا با شبکه سراسری برق کشور پارالل گردید.
دوشنبه 01 تیر 1405
به گزارش امور بهره برداری شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس پس از سه روز تعمیرات فشرده مجددا با شبکه سراسری برق کشور پارالل گردید.