• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 11:20
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

راه اندازی مجدد واحد ۲ نیروگاه بندرعباس

به گزارش امور بهره برداری شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس پس از سه روز تعمیرات فشرده مجددا با شبکه سراسری برق کشور پارالل گردید.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان - مهندس راستی کردار گفت : در ساعت ۲۳ دقیقه بامداد مورخ 11 شهریور 1397 واحد ۲ بخار با هماهنگی مرکز کنترل جهت رفع نشتی از لوله‌های واتروال بویلر از شبکه سراسری جدا گردید. و پس از عملیات خنک کاری بویلر،اقدامات اصلاحی ذیل توسط پرسنل زحمتکش معاونت تعمیرات و نگهداری انجام گرفت: ۱-رفع نشتی از تعداد ۱۱ لوله واتروال معیوب ۲-تعویض لوله ونت مسیر اکونومایزر ۳-ترمیم گداختگی‌های کوره ۴-سرویس واترباکس‌های کندانسور ۵-نشتی یابی ژنراتور ساید کندانسور و پلاک ۲ لوله معیوب ۶-تعویض لقمه‌های کوپلینگ هیدرولیکی لانگستروم شماره یک ۷-تست نشتی استیم‌کوئل‌ها و رفع نشتی لاین‌های معیوب ۸-حذف ارتعاشات و لرزش G.R.FAN بدلیل بریدگی تعدادی از پیچ‌های شیپوری  مهندس راستی کردار افزود : پس از هیدروتست نهایی و اطمینان از سلامت بویلر،واحد ۲ نیروگاه بندرعباس در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد مورخه 14 شهریور 1397 پس از سه روز کار مداوم  توسط پرسنل خدوم معاونت بهره‌برداری در فاز راه‌اندازی قرار گرفت و درساعت ۱۳:۰۸ با شبکه سراسری سنکرون گردید. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2810
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست