• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 16:53
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه، نیروگاه بیستون کمتر از 2 ساعت وارد مدار شد

با وقوع زلزله در استان کرمانشاه نیروگاه بیستون با تلاش کارکنان خود در اسرع وقت با شبکه سراسری سنکرون شد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون:در ساعت 2:45 بامداد مورخه 4 شهریور 1397 و در پی وقوع حادثه زلزله در استان کرمانشاه،واحد دو بخار نیروگاه بیستون با حفاظت بالا بودن ویبره توربوژنراتور به صورت اتوماتیک از مدار خارج شد. با نرمال سازی شرایط توسط کارکنان امور بهره‌برداری،واحد در اولین فرصت ممکن و بدون بروز حادثه جانبی در ساعت 4:40 بامداد با شبکه سراسری سنکرون گردید.​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2825
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست