• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 15:22
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

خروج واحد دو بخاری نیروگاه شهیدرجایی از مدار تولید برای انجام تعمیرات

واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی برای انجام تعمیرات از شبکه تولید خارج شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی- طبق جدول زمانبندی تعمیرات واحدهای سیزده گانه، واحد شماره 2 بخاری با توان نامی 250 مگاوات به منظور انجام تعمیرات بازدید دوره ای از شبکه سراسری تولید برق خارج شد. در تعمیرات بازدید دوره ای واحد شماره 2 بخاری، تعویض بخشی از لوله های فاینال هیتر، رفع نشتی از هیتر شماره 5 این واحد، رفع نشتی از والوها، انجام پرمیت های موکول به شات دان واحد و ...، بخشی از فعالیت های تعمیراتی است که از سوی کارکنان گروه های 3 گانه تعمیرات مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق نیروگاه در مدت 20 روز به انجام خواهد رسید. با پایان یافتن پیک مصرف برق در تابستان، به دلیل کاهش میزان تقاضای انرژی الکتریکی از سوی مصرف کنندگان و عدم نیاز شبکه سراسری برق به تولید بیشتر این انرژی، واحدهای سیزده گانه نیروگاه برای کسب آمادگی برای تامین برق در فصل تابستان، طبق برنامه زمانبندی از پیش تعریف شده، از مدار تولید خارج و مورد تعمیرات اساسی، دوره ای و ... قرار می گیرند. از دیگر برنامه های تعمیراتی واحدهای نیروگاه شهید رجایی که تا پایان شهریور جاری انجام می شود، خروج واحدهای شماره 3 بخاری به ظرفیت تولید نامی 250 مگاوات و واحد شماره 5 گازی به ظرفیت تولید نامی 123 مگاوات است که به ترتیب برای انجام تعمیرات اساسی به مدت 70 روز و برای انجام عملیات تعمیرات بازدید محفظه احتراق به مدت 20 روز از مدار تولید خارج می شوند.​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2790
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست