• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 13:50
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه هماهنگی تولید (دفاتر فنی) نیروگاههای خراسان بزرگ برگزار شد

هفتمین جلسه دفاتر فنی نیروگاههای خراسان با حضور مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان و به میزبانی این شرکت برگزار شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق خراسان، در این جلسه علاوه بر تبادل نظر اعضاء در خصوص تجربیات نیروگاهی، مشکلات و مسائل نیروگاههای خراسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، در این جلسه نمایندگان فنی نیروگاههای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، نماینده دیسپاچینگ برق خراسان و نماینده شرکت آذرخش حضور داشتند. از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:موضوع افزایش ظرفیت یا نصب ایستگاه جدید گاز نیروگاه مشهد، که جزء دستور کار جلسات قبلی بوده است، پیشرفت خوبی کسب کرده و شرایط برای ادامه فعالیت فراهم گردیده است.بررسی حوادث و خروج نیروگاهها در ماه گذشته به تفکیک هر نیروگاه.خروج و به تبع کاهش تولید نیروگاهها به دلیل محدودیت شبکه.مسائل و مشکلات مخازن جدید نصب شده نیروگاه شریعتی.تعمیرات پایان یافته و در حال انجام نیروگاهها.تبادل نظر درباره رفع محدودیت تولید نیروگاه طوس.تاکید بر ارسال پیامکی اطلاعات سوخت مصرفی و تحویل به شرکت پخش فراورده های نفتی توسط نیروگاهها. ​  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2518
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست