توليد انرژي بهمن ماه نيروگاه شهيد سليمي نكا از مرز 866 میلیون کیلووات ساعت گذشت
نيروگاه نكا در بهمن ماه سال جاري 866 ميليون و 607 هزار كيلووات ساعت انرژي توليد کرد.
به گزارش روابط عموی شرکت مدیریت تولید برق شهید سیلیمی- از اين ميزان توليد 833 ميليون و 378 هزار كيلووات ساعت انرژي خالص به شبكه سراسري برق كشور تحويل شد.
در اين ماه 100 انرژي توليدي در واحدهاي بخاري بدست آمد و براین اساس در 11 ماهه نخست سالجاري حدود 93 درصد انرژي تعهدي نيروگاه، طبق قرارداد محقق شده است.
لازم به ذكر است كه در اين ماه بلوك سيكل تركيبي بدليل اعمال محدوديت در تخصيص سوخت گاز و واحد سه بخار از نوزدهم بهمن ماه، بدليل انجام تعميرات اساسي در مدار توليد قرار نداشتند.
[tts-end]