• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 16:20
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل از کارگران نمونه شرکت تولید نیروی برق شاهرود

به مناسبت روز صنعت برق و روز جهانی کارگر ازکارگران نمونه شرکت تولید نیروی برق شاهرود تجلیل شد

[tts-start] به مناسبت 10 اردیبهشت روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر  طی مراسمی و با حضور مدیران ،کارکنان و کارگران شرکت تولید نیروی برق شاهرودو نیروگاه شاهرود از کارگران نمونه این شرکت تجلیل شد . به گزارش روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق شاهرود، مهندس ابوالقاسم مهتدب، مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق شاهرود با گرامیداشت دهم اردیبهشت روز صنعت برق و یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارو کارگر از تلاش و مجاهدت کارگران به جهت خدمات صادقانه آنها در صنعت برق قدردانی نمود . وی موفقیتهای صنعت برق را مرهون تلاش و زحمات کارکنان سخت کوش به ویژه  کارگران در این صنعت دانست و افزود : کارگران زحمت کش این صنعت در کنار  مدیران و کارشناسان با تمام سختی ها و مشکلات کاری در مسیر خدمت رسانی به مردم بزرگوار تلاش می نمایند . مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق شاهرود با تاکید بر نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری مبنی بر "اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل " خواستار بکارگیری تمامی توان کارکنان و کارگران در ادامه خدمت رسانی و همچنین خانواده های محترم مبنی بر استفاده الگو مصرف در جهت تحقق شعار سال شد. در پایان مراسم از 7 تن از کارگران آقایان مهدی عرب احمدی ، مهدی ناقبی ، سید احمد میر حسینی ، امیر سادات فر ، حامد مصلحی ، امیر حسین میرزایی و حسین شیخی تجلیل و تقدیر بعمل آمد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 3126
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست