• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:53
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بمناسبت نیمه شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) ، جشن میلاد و جشن روز کارگر در نیروگاه ری برگزار شد

بمناسبت نیمه شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و گرامی داشت هفته کارگر با معرفی همکاران نمونه این شرکت برگزار گردید .

[tts-start] ​ به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق ری -با هماهنگی و تلاش کمیته انضباطی کار و با همکاری پایگاه بسیج ، و روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق ری مراسم ویژه ای بمناسبت نیمه شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و گرامی داشت هفته کارگر با معرفی همکاران نمونه این شرکت برگزار گردید .         در این مراسم که با حضور مهندس شجاعی مدیر عامل ، معاونین و همکاران برگزار گردید ضمن اجرای برنامه های متنوع ( شعر ، طنز ، مسابقه ، سخنرانی و قرعه کشی ) از 13 همکار نیروگاه به مناسبت هفته کارگر تجلیل به عمل آمده و لوح تقدیر و هدایایی به آنان اهدا گردید [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2291
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست