برای اولین بار در کشور در نیروگاه بندر عباس رقم خورد؛ راه اندازی سیستم آب ژاول سازی نیروگاه بندرعباس پس از پانزده سال
با تلاش نیروهای متخصص و متعهد شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان و با صرفه جویی بالغ بر یک میلیون دلار سیستم آب ژاول سازی نیروگاه بندرعباس پس از پانزده سال در نیروگاه بندرعباس راه اندازی شد.