• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 10:38
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید مهندس حائری از غرفه پاک ترین نیروگاه گازی کشور

همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق از غرفه نیروگاه گازی خلیج فارس بازدید بعمل آورد.

[tts-start] ​ به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس ، در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق که از تاریخ 11 تا 14 آبان ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار شد ،  حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از غرفه شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس بازدید نمود. در این بازدید احمد سایانی مدیر عامل نیروگاه گازی خلیج فارس توضیحاتی را در مورد ساخت  قطعات و تجهیزات اصلی واحد های GT E2-13 توسط متخصصان داخل کشور و میزان تولید برق توسط نیروگاه گازی خلیج فارس در سال گذشته و پیک تابستان 97 ارائه نمود. لازم به ذکر است نیروگاه گازی خلیج فارس به عنوان حامی  محیط زیست در تولید انرژی پاک و عاری از هر نوع آلودگی قرار گرفته است. این نیروگاه دارای شش واحد ۱۶۵.۱ مگاواتی از نوع ۱۳_E۲ GT است که در جنب شهر قلعه قاضی قرار دارد و بیشتر از یک سوم تولید برق استان را بر عهده دارد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1948
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست