انتصاب هادي اصغري از كاركنان شركت مديريت توليدبرق نكا به عنوان نماينده هسته گزينش در نيروگاه شهيدسليمي نكا .
[tts-start]
طي حكمي از سوي سيدمحسن ابطحي نژاد مدير هسته گزينش شركت مادر تخصصي توليد نيرو و مراكز آموزشي و پژوهشي، هادي اصغري از كاركنان شركت مديريت توليدبرق نكا به عنوان نماينده هسته گزينش در نيروگاه شهيدسليمي نكا منصوب شد.
[tts-end]