• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 13:45
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارتقاء سطح آمادگی نیروگاه رامین اهواز با رزروسازی فن های برجهای خنک کن

نیروگاه رامین اهواز با رزروسازی تجهیزات مهم صنعتی ، در جهت تقویت سطح آمادگی واحدهای خود و تولید پایدار انرژی برق در تابستان و ایام پیک برق گام برمی دارد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز- علی رمضانی، رییس اداره نگهداری وتعمیرات ژنراتور و ماشین های الکتریکی نیروگاه رامین اظهار داشت : برجهای خنک کن از تجهیزات تکمیلی سیستم آب گردشی می باشند که بمنظورکاهش دمای آب برگشتی از کندانسورهای واحد تولیدی طراحی شده اند و نقش بسزایی درراندمان واحد نیروگاهی ایفا می کند. وی گفت : یکی از چالشهای عمده برجهای خنک کن ، کارکرد مداوم فن ها ، فرسودگی و تخریب سازه ها بدلیل رسوبات ناشی از آّب است که عملکرد مطلوب این برجها را تحت تاثیر قرار می دهد. رمضانی اظهار داشت : بمنظور تقویت سطح آمادگی نیروگاه در مواجهه با چالشهای پیش رو و حفظ تولید پایدار انرژی برق در تابستان اقدام به رزرو سازی دو دستگاه فن 200کیلوولت 10 تنی برجهای خنک کن فازهای 1 و 2 نیروگاه نمودیم. رمضانی در ادامه به اقدامات انجام شده بروی این فن ها توسط تلاشگران نیروگاه اشاره نمود و رسوب زدایی ، جوشکاری ورفع پوسیدگی بدنه الکتروموتور، ترمیم عایقی سیم پیچ ، گوه کوبی شیارهای استاتور، جوشکاری لیدهای خروجی وتعویض کابلشوها ، تعویض بیرینگ های فن وبادبزن مربوطه ، سرویس کانالهای هوا ، سرویس وتست رادیاتورخنک کن ورفع عیبوب احتمالی ، انجام تست های الکتریکی، تعویض باک روغن، تست سنسورهای حرارتی وتعویض آنها ، سندبلاست ، رنگ آمیزی روتورواستاتوربارنگ عایقی و رنگ آمیزی بدنه الکتروموتور بارنگ اپوکسی را از مهمترین اقدامات تعمیراتی بروی این فن ها برشمرد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2901
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست