• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 09:08
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ادامه فعالیت های تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی

2 واحد بخاری و گازی نیروگاه شهید رجایی با مجموع ظرفیت 320 مگاوات، به منظور انجام تعمیرات از مدار تولید خارج شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی- در ادامه فعالیت های تعمیرات واحدهای نیروگاه، واحد شماره 4 بخاری و واحد شماره 5 گازی به ترتیب برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای و تعویض نازل از مدار تولید، خارج شدند. مطابق برنامه تعریف شده، تعویض لوله های فاینال سوپرهیتر، رفع نشتی از دلتاهای برج خنک کننده اصلی، رفع نشتی از سیل مکانیکی بویلر فیدپمپ های واحد و ...، مهم ترین اقداماتی است که در مدت 20 روز خروج این واحد، از سوی کارکنان تعمیرات نیروگاه انجام می شود. همچنین، تعویض نازل محفظه احتراق، بازدید از یاتاقان های شماره 2 و 3، انجام پرمیت های موکول به شات دان و ...، اقدامات مهم مربوط به واحد شماره 5 گازی است که در مدت 30 روز از سوی کارکنان تعمیرات نیروگاه سیکل ترکیبی به انجام خواهد رسید. نیروگاه شهید رجایی دارای 13 واحد بخاری، گازی و سیکل ترکیبی است که برنامه های تعمیراتی این واحدها هر ساله با هدف کسب آمادگی تولید، در پایان تابستان آغاز و تا اردیبهشت سال بعد ادامه می یابد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1830
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست