• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:28
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اجرای تعمیرات دوره‌ای در واحد بخار نیروگاه ایرانشهر

همزمان با پایان یافتن پیک مصرف برق در کشور تعمیرات دوره‌ای واحد شماره سه نیروگاه حرارتی ایرانشهر در حال انجام است.

[tts-start] ​ مراد بخش بامری، مدیر نیروگاه حرارتی ایرانشهر با اعلام این خبر افزود: واحد شماره سه نیروگاه بخار ایرانشهر با ظرفیت اسمی ۶۴ مگاوات به منظور انجام تعمیرات دوره ای طبق برنامه زمانبندی مصوب و با هماهنگی مرکز دیسپاچینگ جهت انجام تعمیرات دوره‌ای به مدت ۴۵ روز از مدار تولید خارج شده است. وی ادامه داد: تاکنون در این واحد فعالیت‌های از قبیل: باز کردن دریچه‌های بازدید بویلر، دمونتاژ سوت بلاورهای بویلر، تنظیم کردن کنترل والوها، دمونتاژ سفتی والوهای ایستگاه کاهش فشار بخار، روانکاری دماهای دود خروجی از بویلر و هوای ورودی به بویلر، تست و روانکاری دماهای دود خروجی از بویلر و هوای ورودی به بویلر، بازدید و سرویس مشعل‌ها و... انجام شده است. مدیر نیروگاه حرارتی ایرانشهر افزود: پس از بازدید، بازسازی و تعمیر برخی از قطعات توسط واحدهای تعمیرات روند مونتاژ واحد شماره سه نیروگاه بخار ایرانشهر انجام خواهد شد و امیدواریم این واحد در مدت زمان مقرر در اختیار دیسپاچینگ جهت تولید و بهره‌برداری قرار بگیرد.​​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 120
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست