• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 10:47
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شركت مديريت توليد برق خليج فارس برگزار شد.

با حضور معاون راهبري تولید شركت مادر خصصي توليد نيروي برق حرارتي، مراسم تودیع کرامت کمالی مدیرعامل قبلی و معارفه احمد سایانی سرپرست جدید شركت مدیریت تولید برق خليج فارس برگزار گردید وکرامت کمالی به عنوان مدیرعامل شرکت تولید برق خلیج فارس معرفی شد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شركت مدیریت تولید برق خليج فارس، با حضورعبدالرسول پيشاهنگ معاون راهبري تولید شركت مادر خصصي توليد نيروي برق حرارتي، حسن كهوري مدير عامل برق منطقه‌اي هرمزگان، سلیمی مدیر عامل شرکت تولید بندرعباس،مهندس نمازی از دفتر فنی شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، مرادی مدیر نیروگاه ایسین و مدیران ارشد نیروگاههای هرمزگان آيين تودیع کرامت کمالی مدیرعامل قبلی و معارفه احمد سایانی سرپرست جدید شركت مدیریت تولید برق خليج فارس در نيروگاه گازي خليج فارس برگزار شدو کرامت کمالی به عنوان مدیرعامل شرکت تولید برق خلیج فارس معرفی گردید. در این مراسم ابتدا مهندس عارفه مدیر روابط عمومی شرکت مديريت تولید برق خليج فارس ،ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به میهمانان جلسه  از زحمات و تلاش هاي مهندس کمالی مدير عامل شركت مدیریت توليد برق خليج فارس قدرداني نموده و براي مهندس سایانی به عنوان سرپرست جديد شركت مدیریت توليد برق خلیج فارس آرزوي توفيق روزافزون را از خداي متعال خواستار شد. در ادامه مراسم مهندس پيشاهنگ ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام مبارک تولد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در سخنان خود گفت؛ تابستان امسال نيروگاههاي كشور با آمادگي 99درصد ركوردي جهاني را ثبت كردند. ايشان فرمود؛ سعي و تلاش شما بزرگوارن با وجود تنگناي مالي و افزايش ده درصدي برق استان ستودني است و حاصل اين زحمات نويد بخش رونق صنايع مي باشد.معاون راهبري توليد شركت مادر تخصصي بيان داشت؛اين موفقيت 99درصد آمادگي، در 645 واحد نيروگاهي در 85 نيروگاه كشور با تلاش كاركنان و پشتوانه خانواده همكاران انجام پذيرفت. مهندس پیشاهنگ خواستار كاهش مصرف آب و برق با استفاده از تكنولوژي‌هاي كم مصرف و استفاده از الگوهاي مناسب مصرفي در نيروگاهها مي باشد تا از اين طريق بتوانيم خود را به استانداردهاي جهاني نزديك كنيم. معاون راهبری تولید در ادامه سخنان خود از مديران خواست كه اقتصاد مقاومتي را سرلوحه كار خود قرار دهند و به سرمايه هاي انساني به عنوان با ارزش‌ترين دارايي شركتها نگاه كنند و با مديران ارشد استاني و كشوري در تعامل نزديك باشند.ايشان فرمود؛ بحث محيط زيست در نيروگاهها بايد به صورت جدي پيگيري شود تا بتوان  انرژي پاك را به مردم تحويل دهيم و بايد تلاش كنيم تا خروجي‌هاي اضطراري در نيروگاه ها را به زير يك درصد برسانيم و با كاهش مصرف داخلي كمكي شاياني به اقتصاد شركتها نماييم. ایشان فرمود؛ افزایش آمادگی تولید باید جزء برنامه های اصلی نیروگاههای کشور قرار بگیرد و تمام موانع در مسیر تولید برق باید برداشته شود. معاون راهبری تولید گفت؛ با توجه به بيانات مقام معظم رهبري بايد در مسير اقتصاد مقاومتي قرار بگيريم و در بحث صرفه جويي هزينه هايي را براي تكنولوژي هاي كم مصرف اختصاص دهيم و كاري كنيم تا مصرف انرژي در صنايع به حداقل خود برسد و با برنامه ريزي صحيح بتوانيم انرژي هاي ارزان را به مردم ارائه دهيم. در پايان مراسم حكم انتصاب مهندس احمد سایانی به عنوان سرپرست شركت مدیریت تولید برق خليج فارس و حکم انتصاب مهندس کرامت کمالی  به عنوان مدیر عامل شرکت تولید برق خلیج فارس به ایشان اهداء شد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2155
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست