[tts-start]
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان- فرهنگ محمودی، مدیر بهره برداری شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: در ساعت 10/55 روز 23 آذرماه واحد4 نیروگاه بندرعباس طبق برنامه ریزی انجام شده جهت انجام تعمیرات اساسی 110 روزه از مدار خارج شد.
وی افزود: قبل از خروج نسبت به رکورد گیری کلیه تجهیزات گروه های cm(کاندیشن مانیتورینگ) وتعمیرات و افراد معاونت مهندسی اقدامات مورد نیاز انجام و بهره برداری از کلیه دیتاهای رکوردها ثبت شد که به یاری خداوند با انجام تعمیرات اساسی نسبت به افزایش راندمان و افزایش تولیدی در بهار آینده شاهد وضعیت مناسب و بهتری از این واحد خواهیم بودکه قطعا با توجه به گرمای تابستان استان هرمزگان نقش خوبی در افزایش تولید خواهد داشت.
[tts-end]