• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:32
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آغاز تعمیرات اساسی واحد ۴ نیروگاه بندرعباس

تعمیرات اساسی واحد ۴ نیروگاه بندرعباس آغاز شد.

[tts-start] ​به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان- فرهنگ محمودی، مدیر بهره برداری شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: در ساعت 10/55 روز 23 آذرماه واحد4 نیروگاه بندرعباس طبق برنامه ریزی انجام شده جهت انجام تعمیرات اساسی 110 روزه از مدار خارج شد. وی افزود: قبل از خروج نسبت به رکورد گیری کلیه تجهیزات گروه های cm(کاندیشن مانیتورینگ) وتعمیرات و افراد معاونت مهندسی اقدامات مورد نیاز انجام و بهره برداری از کلیه دیتاهای رکوردها ثبت شد که به یاری خداوند با انجام تعمیرات اساسی نسبت به افزایش راندمان و افزایش تولیدی در بهار آینده شاهد وضعیت مناسب و بهتری از این واحد خواهیم بودکه قطعا با توجه به گرمای تابستان استان هرمزگان نقش خوبی در افزایش تولید خواهد داشت. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2530
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست