3 واحد گازی نیروگاه ری از مدار خارج شدند
مدیرعامل نیروگاه ری گفت: سه واحد گازی این مجموعه جهت انجام تعمیرات اساسی و بازدید محفظه احتراق از مدار تولید خارج شدند.
سه شنبه 02 تیر 1405
مدیرعامل نیروگاه ری گفت: سه واحد گازی این مجموعه جهت انجام تعمیرات اساسی و بازدید محفظه احتراق از مدار تولید خارج شدند.