۴۶۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه بندرعباس تولید شد
سرپرست معاونت مهندسی و برنامهریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: در مهرماه امسال بیش از ۴۶۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه بندرعباس تولید شد.
چهارشنبه 03 تیر 1405
سرپرست معاونت مهندسی و برنامهریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: در مهرماه امسال بیش از ۴۶۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه بندرعباس تولید شد.