واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس وارد مدار شد
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره یک بخار این نیروگاه پس از اتمام تعمیرات نیمه اساسی و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
دوشنبه 01 تیر 1405
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره یک بخار این نیروگاه پس از اتمام تعمیرات نیمه اساسی و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.