واحد چهار بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت
سرپرست معاونت بهرهبرداری نیروگاه بندرعباس گفت: واحد چهار بخار نیروگاه بندرعباس پس از رفع محدودیتهای تولیدی به منظور بالا بردن سطح آمادگی افزایش تولید 250 مگاواتی برق به شبکه سراسری پیوست.
چهارشنبه 03 تیر 1405
سرپرست معاونت بهرهبرداری نیروگاه بندرعباس گفت: واحد چهار بخار نیروگاه بندرعباس پس از رفع محدودیتهای تولیدی به منظور بالا بردن سطح آمادگی افزایش تولید 250 مگاواتی برق به شبکه سراسری پیوست.