واحد دو نیروگاه بعثت به مدار تولید بازگشت
واحد شماره دو نیروگاه بعثت پس از انجام تعمیرات دورهای و جهت آمادهسازی واحد برای پیک بار تابستان در مدار تولید قرار گرفت.
دوشنبه 01 تیر 1405
واحد شماره دو نیروگاه بعثت پس از انجام تعمیرات دورهای و جهت آمادهسازی واحد برای پیک بار تابستان در مدار تولید قرار گرفت.