لیست اخبار صفحه :354
مصرف مازوت در نیروگاه شازند ناشی از کاهش سهمیه گاز است

مصرف مازوت در نیروگاه شازند ناشی از کاهش سهمیه گاز است

مدیرعامل نیروگاه حرارتی شازند با اشاره به اینکه در فصول سرد سال اولویت تامین گاز با مشترکان بخش خانگی است، ادامه داد: بدین منظور در فصل زمستان سهمیه گاز نیروگاه کاهش پیدا می‌کند و این مجموعه با توجه به نیاز شبکه برق کشور، بایستی به اجبار از سوخت جایگزین(مازوت) برای تولید انرژی مورد نیاز مشترکان استفاده کند.