جلوگیری از خروج اضطراری واحد شماره 2 نیروگاه شازند
با تلاش کارکنان نیروگاه شازند از خروج اضطراری واحد شماره دو به دلیل نشتی به وجود آمده جلوگیری شده و پایداری آن حفظ گردید.
جمعه 05 تیر 1405
با تلاش کارکنان نیروگاه شازند از خروج اضطراری واحد شماره دو به دلیل نشتی به وجود آمده جلوگیری شده و پایداری آن حفظ گردید.