تعمیرات میان دورهای واحد اول نیروگاه حرارتی زرند آغاز شد
به منظور کسب آمادگی لازم در پیک تابستان 1402، واحد اول نیروگاه از مدار تولید خارج شد.
[tts-start]
به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، رضا کاویانی، مدیر عامل نیروگاه زرند با اعلام این خبر گفت: تعمیرات واحدهای نیروگاهی طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است.کاویانی افزود: تیم های تعمیراتی در بخش های مختلف نیروگاه، عملیات تعمیرات پیشگیرانه ویژه تابستان پیش رو را بر روی واحد اول آغاز کردند.وی ادامه داد: در این دوره از تعمیرات که توسط تیم های مکانیک، الکتریک، ابزار دقیق و شیمی انجام می شود، فعالیت هایی از جمله تعویض هیتر فشار قوی، تعمیرات بویلر ها و والوها، سرویس کلیه بریکرها، سرویس تپ چنجر ترانس TPR ، تست رله های حفاظتی ولتاژ متوسط، سرویس و تعمیر تمامی تجهیزات اندازه گیری، کنترلی و حفاظتی، نصب و راه اندازی کنتورهای آب، کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری ملزم به خروج واحد، قلیاشویی بویلرها، تمیز سازی و رسوب زدایی مبدل های حرارتی، در دستور کار قرار گرفته است.گفتنی است، نیروگاه حرارتی زرند با برخورداری از 2 واحد به ظرفیت 60 مگاوات در شمال غربی استان کرمان و در مجاورت شهرستان زرند واقع شده است.
[tts-end]