واحد 6 نيروگاه رامين اهواز پس از انجام تعمیرات میان دورهای به شبكه سراسری برق كشورمتصل شد
[tts-start]
به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، خليل محمدی، مديرعامل نيروگاه رامين اهواز اظهار داشت: با انجام تعميرات ميان دورهای بر روی تجهيزات واحد ششم نيروگاه رامين، اين واحد به شبكه سراسری برق كشور متصل شد.وی ادامه داد: این واحد كه بمنظور آمادگی فصل تابستان امسال از مدار توليد خارج شده بود، پس از انجام كارهای تعميراتی بر روی اين واحد شامل تعويض لولههای واتروال بويلر، ساخت نيپلهای مسير اسيدشويی، جوشكاری درپوش چک والو پمپ ريسركوله بويلر و گيت والو كندانسور و بدنه اواپراتور مجدد وارد مدار توليد برق شده است.
[tts-end]