• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 11:04
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تولید نیروگاه شازند 9 درصد افزایش یافت

نیروگاه حرارتی شازند با تولید 751 میلیون کیلووات ساعت انرژی در بهمن‌ماه سال جاری، میزان تولید 11 ماهه امسال خود را به هفت میلیارد و 637 میلیون کیلووات ساعت رساند.

[tts-start] به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، شهرام ایرانپاک، مدیرعامل نیروگاه حرارتی شازند گفت: خالص انرژی الکتریکی تحویلی نیروگاه به شبکه سراسری در بهمن‌ماه امسال 751 میلیون کیلووات ساعت بوده که نسبت به مشابه سال گذشته 216 میلیون کیلووات ساعت معادل 40 درصد افزایش تولید خالص بیشتری تحویل شبکه سراسری داده است.وی افزود: نیروگاه حرارتی شازند توانسته است در 11 ماهه سال هفت میلیارد  و 637 میلیون کیلو وات ساعت خالص انرژی الکتریکی تحویل شبکه سراسری دهد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش یافته است. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تولید
  • کد خبر : 4751
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست